Uwaga, wiosenna promocja. Szczegóły na stronie głównej sklepu.
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (przesyłka kurierska InPost) już od 250,00 zł, pierwszy próg rabatowy także od 250,00 zł.
blog Kreatywny

Kontakt

telefon (w godzinach 9 - 16): 
+48 793 012 322 
e-mail: sklep@swiatpasji.pl

        

Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, promocjach oraz dostać dodatkowe 1% stałego rabatu.
Wyprzedaż
tkanina bawełniana TILDA [0101533] (50 x 55 cm)
tkanina bawełniana TILDA [0101533] (50 x 55 cm)
21,00 zł 18,00 zł
szt
wykrojnik Marianne Design - ptak [LR0148]
wykrojnik Marianne Design - ptak [LR0148]
36,40 zł 28,00 zł
szt
wykrojnik Marianne Design - śnieżynki [CR1346]
wykrojnik Marianne Design - śnieżynki [CR1346]
33,00 zł 25,00 zł
szt
naklejki - zawiadominie (złota) [3002]
naklejki - zawiadominie (złota) [3002]
3,65 zł 2,90 zł
szt
serwetka - białe szparagi
serwetka - białe szparagi
0,33 zł 0,25 zł
szt
Korzystamy z ...

FAQ

Obsługa sklepu jest bardzo intuicyjna i nie powinna sprawić kłopotów.
Wszystkie ceny w sklepie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 

Czy muszę być zarejestrowany aby kupować w sklepie?
Nie, nie ma potrzeby rejestracji podczas trwania zakupów. Obowiązek rejestracji występuje dopiero przy akceptacji zamówienia.

Co daje mi rejestracja?
Dzięki rejestracji możesz: sprawdzać historię i status swoich zamówień oraz uczestniczyć w programie lojalnościowym.
 
Jak długo realizowane jest zamówienie?
Zamówienia za pobraniem staramy się nadać następnego dnia po złożeniu zamówienia. Zamówienia przedpłacone wysyłamy w następnym dniu po wpływie opłaty na nasze konto. Maksymalny czas dotarcia zamówienia od momentu jego złożenia i opłacenia wynosi więc 5 dni roboczych dla przesyłek krajowych. Czas dotarcia przesyłek zagranicznych to 1 miesiąc.

Jak szybko dotrze do mnie przesyłka?
Czas dotarcia od momentu nadania wynosi 1 dzień roboczy dla przesyłek kurierskich. Czas dotarcia przesyłek zagranicznych to 1 miesiąc.

Jak można dokonywać płatności za zakupiony towar?
Za zamówienie można zapłacić w momencie odbioru przesyłki (pobranie) (jednocześnie informujemy że zamówienia pobraniowe, w których całkowita wartość towaru, bez kosztów wysyłki, nie przekroczy 25PLN będą automatycznie anulowane),  dokonując przedpłaty na konto, lub używając płatności internetowej w systemie DotPay.
Numer konta i wszelkie dane wysyłane są po złożeniu zamówienia lub w regulaminie sklepu.

Jakie są koszty wysyłki towaru?
Koszty są uzależnione od wagi wysyłki i opisane są szczegółowo TUTAJ.

Ile mam czasu na zapłatę?
Prosimy o zapłatę w terminie 7 dni. Po upływie terminu zamówienie zostanie anulowane.

Czy mogę odebrać zamówione produkty osobiście?
Tak, w tym celu należy wybrać opcję "odbiór osobisty" i umówić się na termin odbioru telefonicznie lub poprzez e-mail. Adres odbioru osobistego znajduje się w zakładce "Kontakt".

Czy można łączyć zamówienia aby oszczędzić na kosztach wysyłki?
Oczywiście, tak. Proszę nas o tym uprzedzić w komentarzu do zamówienia, mailem lub telefonicznie i  wybrać opcję "przesyłki łączonej". Uwaga, zamówienie łączone nie wydłuża czasu oczekiwania na opłatę zamówienia pierwotnego, który wynosi 7 dni roboczych od momentu jego złożenia.

Jak moge się dowiedzieć czy realizowane jest moje zamówienie?
Po złożeniu zamówienia otrzymują Państwo informacje na skrzynkę e-mail o złożeniu zamówienia.
Po zalogowaniu się można sprawdzic status zamówienia we własnym panelu.

Nie mogę złożyć zamówienia, dlaczego?
Proszę sprawdzić czy przy którymś z zamawianych towarów nie brakuje ikonki "koszyk", która sygnalizuje brak w magazynie. 
Jeśli tak, należy zmniejszyć ilość aż informacja zniknie. Jeśli mimo to nie udaje się dokończyć zamówienia prosimy o kontakt - postaramy się pomóc.

Dlaczego nie dochodzą do mnie e-maile potwierdzające rejestrację?
Wiadomość, może przyjść nieco spóźniona, prosimy o cierpliwość. 
Prosimy o sprawdzenie czy podany adres mailowy jest poprawny.

Rabaty i program lojalnościowy:

Sklep Świat Pasji oferuje stałe zniżki uzależnione od sumy wartości zamówionych towarów w pojedynczym zamówieniu (zniżki w zamówieniach łączonych są obliczane niezależnie i nie są zwiększane po scaleniu zamówień, produkty w promocji nie są objęte tą zniżką):
od 250 do 400 - 2%
od 400 do 650 - 3%
od 650 do 850 - 4%
od 850 do 1400 - 6%
powyżej 1400 - 7%
 
Oferujemy także program lojalnościowy. Zniżki w programie lojalnościowym są uzależnione od sumy skumulowanych zakupów w przeciągu roku wstecz licząc od dnia dzisiejszego. Po przekroczeniu sumy 400 PLN nadajemy 2% stałej zniżki, za 600 PLN nadajemy 4% stałej zniżki, po przekroczeniu 900 PLN, nadajemy 6% stałej zniżki, a po przekroczeniu 1500 PLN nadajemy 8% zniżki. Zniżka z rabatu lojalnościowego nabywana jest po zakończeniu transakcji i ma charakter ruchomy - rabat naliczany jest według zamówień dokonanych przez 12 miesięcy wstecz.
Produkty w promocji nie są objęte tą zniżką.
Dodatkowo za zapisanie się i zatwierdzenie Naszego Newslettera oferujemy kolejny 1% stałej zniżki. Wypisanie się z subskrypcji anuluje zniżkę.
Jednocześnie informujemy że zniżki z programu lojalnościowego i za zapisanie się do Newslettera są przeliczane raz dziennie w dni robocze, wiec zniżki nie są widoczne od razu po spełnieniu ich kryteriów.
 
Czasami oferujemy także kupony rabatowe, o czym informujemy na stronie głównej sklepu, na naszym blogu, fanpage'u na Facebook-u oraz Newsletterze. Kupony rabatowe nie obejmują produktów objętych promocją.
 
Ważne: wszystkie zniżki - rabaty progowe, rabaty lojalnościowe, rabaty na hasło i rabat za newsletter są sumowane.

W razie problemów prosimy o kontakt: sklep@swiatpasji.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl