e-mail: sklep@swiatpasji.pl
Obsługa sklepu jest bardzo intuicyjna i nie powinna sprawić kłopotów.
Wszystkie ceny w sklepie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Czy muszę być zarejestrowany aby kupować w sklepie?
Nie, nie ma potrzeby rejestracji podczas trwania zakupów.
Co daje mi rejestracja?
Dzięki rejestracji możesz: sprawdzać historię i status swoich zamówień oraz ewentualnie uczestniczyć w programie lojalnościowym.
Jak długo realizowane jest zamówienie?
Zamówienia za pobraniem staramy się nadać następnego dnia po złożeniu zamówienia. Zamówienia przedpłacone wysyłamy w następnym dniu po wpływie opłaty na nasze konto. Maksymalny czas dotarcia zamówienia od momentu jego złożenia i opłacenia wynosi więc 5 dni roboczych dla przesyłek krajowych. Czas dotarcia przesyłek zagranicznych to 1 miesiąc.
Jak szybko dotrze do mnie przesyłka?
Czas dotarcia od momentu nadania wynosi 1 dzień roboczy dla przesyłek kurierskich. Czas dotarcia przesyłek zagranicznych to 1 miesiąc.
Jak można dokonywać płatności za zakupiony towar?
Za zamówienie można zapłacić w momencie odbioru przesyłki (pobranie) (jednocześnie informujemy że zamówienia pobraniowe, w których całkowita wartość towaru, bez kosztów wysyłki, nie przekroczy 25PLN będą automatycznie anulowane), dokonując przedpłaty na konto, lub używając płatności internetowej w systemie DotPay.
Numer konta i wszelkie dane wysyłane są po złożeniu zamówienia lub w regulaminie sklepu.
Jakie są koszty wysyłki towaru?
Koszty są uzależnione od wagi wysyłki i opisane są szczegółowo TUTAJ.
Ile mam czasu na zapłatę?
Prosimy o zapłatę w terminie 7 dni. Po upływie terminu zamówienie zostanie anulowane.
Czy mogę odebrać zamówione produkty osobiście?
Tak, w tym celu należy wybrać opcję "odbiór osobisty" i umówić się na termin odbioru telefonicznie lub poprzez e-mail. Adres odbioru osobistego znajduje się w zakładce "Kontakt".
Czy można łączyć zamówienia aby oszczędzić na kosztach wysyłki?
Oczywiście, tak. Proszę nas o tym uprzedzić w komentarzu do zamówienia, mailem lub telefonicznie i wybrać opcję "przesyłki łączonej". Uwaga, zamówienie łączone nie wydłuża czasu oczekiwania na opłatę zamówienia pierwotnego, który wynosi 7 dni roboczych od momentu jego złożenia.
Jak mogę się dowiedzieć czy realizowane jest moje zamówienie?
Po złożeniu zamówienia otrzymują Państwo informacje na skrzynkę e-mail o złożeniu zamówienia.
Po zalogowaniu się można sprawdzić status zamówienia we własnym panelu.
Nie mogę złożyć zamówienia, dlaczego?
Proszę sprawdzić czy przy którymś z zamawianych towarów nie brakuje ikonki "koszyk", która sygnalizuje brak w magazynie.
Jeśli tak, należy zmniejszyć ilość aż informacja zniknie. Jeśli mimo to nie udaje się dokończyć zamówienia prosimy o kontakt - postaramy się pomóc.
Dlaczego nie dochodzą do mnie e-maile potwierdzające rejestrację?
Wiadomość, może przyjść nieco spóźniona, prosimy o cierpliwość.
Prosimy o sprawdzenie czy podany adres mailowy jest poprawny.
Rabaty i program lojalnościowy:
W razie problemów prosimy o kontakt: sklep@swiatpasji.pl